Stabil, nemzetközi háttér
A térséget jól ismerő, Közép-Kelet-Európa 18 országában működő, 200 éves múltra visszatekintő csoport tagja vagyunk.
A térséget jól ismerő, Közép-Kelet-Európa 18 országában működő, 200 éves múltra visszatekintő csoport tagja vagyunk.
Kiemelt stratégiai célunk, hogy szolgáltatásainkkal a legjobb ügyfélélményt nyújtsuk, támogatást adva a nehezebb helyzetekben is.
Elkötelezettek vagyunk az innováció iránt, beépítjük gyakorlatunkba a piaci trendeket, technológiai előrelépéseket.
Egy biztosítás megkötésekor a Biztosító azt vállalja, hogy a biztosítási esemény bekövetkeztekor a szerződésben meghatározott biztosítási összeget megtéríti a Biztosított részére.
Érdemes előzetesen a kiválasztott szolgáltatás feltételeit megismerni, hogy minden információ rendelkezésre álljon, ha biztosításkötés mellett döntünk. Ehhez természetesen tanácsadóink is rendelkezésére állnak, de más módokon is kérhet felvilágosítást kollégáinktól. Bizonyos biztosítások esetében online, pár perc alatt is megköthető a szerződés.
Szerződéskötéskor pontosításra kerül a biztosítási összeg, a biztosítási díj, annak fizetési módja és gyakorisága. Ideális esetben ezek után nincs más teendő, csak a meghatározott biztosítási díjat szükséges befizetni.
Ha bekövetkezik a káresemény, akkor a bejelentést követően kárszakértőt küldünk a helyszínre a helyzet vizsgálatára és a kárérték meghatározására. Ezek után fizetjük ki a kártérítést a szerződés alapján meghatározottak szerint.
Felmerülő kérdéseivel kapcsolatban ügyfélszolgálati munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:
elektronikus úton az info@uniqa.hu e-mail címen,
telefonon a Biztosító Telefonos Ügyfélszolgálatán keresztül a következő telefonszámokon, ügyfélszolgálati időben:
+36 1 544 5555
+36 20 544 5555
+36 30 544 5555
+36 70 544 5555
levélben a 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 70–74. címen,
személyesen a Központi Személyes Ügyfélszolgálaton (1134 Budapest, Róbert Károly krt. 70–74.), ügyfélfogadási időben, melyről ide kattintva tájékozódhat.