Panaszbejelentés

Amennyiben az UNIQA Biztosító Zrt. magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozóan panasszal kíván élni, úgy kérjük, töltse ki panaszbejelentő űrlapunkat!

  • személyesen írásban vagy szóban a biztosító Ügyfélszolgálatán (1134 Budapest, Róbert Károly krt. 70–74.) ügyfélfogadási időben,
  • elektronikus úton, a panasziroda@uniqa.hu e-mail címen,
  • telefonon, a biztosító Call Centerén keresztül az alábbi telefonszámokon: +36 1 544 5555,  vagy a 1418-as rövidszámon,
  • telefax útján: +36 1 238-6060,
  • levélben, az alábbi címen: 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 70–74.
A panaszbeadványokon címzettként kérjük feltüntetni a Panaszkezelés megnevezést is.

A Panaszkezeléssel kapcsolatos további tudnivalókat megismerheti a Panaszkezelési Szabályzatból, melyet egyrészt letölthet itt, másrészt megtekintheti azt a Társaságunk a székhelyén (1134 Budapest, Róbert K. krt. 70.-74.) működő Ügyfélszolgálaton is.

Ha további kérdése merülne fel, kérjük látogasson el az MNB Ügyfélkapcsolati Információs Központ honlapjára, és tekintse meg az ott elérhető tájékoztatókat illetve az összehasonlítást, választást segítő alkalmazásokat: http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem