Kárrendezési aktualitások

Lakás és társasház biztosítások

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk Önt, hogy a 2024.06.01-02-ai hétvégétől fellépő viharos időjárás következtében, kárbejelentéseink száma jelentősen megnövekedett. Kárrendezési egységünk, megbízott partnereink arra törekednek, hogy az Önt ért kárt minél hamarabb felmérjék és kárigényét a vonatkozó feltételek szerint mihamarabb rendezzék. Kollégáink keresni fogják Önt kárbejelentését követően várhatóan 5-10 napon belül. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy az Ön segítségével, a kárrendezés gyorsítható, ha rendelkezésére áll a káreseményről, a sérülésről fotó, illetve egyéb kárrendezéshez szükséges dokumentumok (pl. ajánlat, javítási számla).

Kérjük, hogy lehetőség szerint becsülje meg a keletkezett kár nagyságát, illetve határozza meg a sérült felület méretét (például ~ 10nm falfelület leázással érintett) és a rendelkezésére álló fotókkal, dokumentumokkal, továbbítsa részünkre (kárszámára hivatkozva) az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Online kárbejelentése során: utólag

Helyszíni szemlét igénylő károk esetében a Biztosítónak lehetősége van videós kárrendezés alkalmazására is. Kérjük amennyiben rendelkezik okostelefonnal, úgy lehetősége szerint segítse kárszakértő munkatársunk munkáját. 

Tekintse meg videónkat a digitális kárszemléről: 

Sajnálattal tájékoztatjuk azon Ügyfeleinket, akik UNIQA HomeGuard lakásbiztosítással rendelkeznek, hogy a szolgáltatási garanciát jelen helyzetben a Biztosító visszavonásig nem tudja vállalni. 

További részletes kárrendezési információkról a Lakás- és társasház biztosításokra vonatkozó kárrendezési tudnivalókban tájékozódhat.

Együttműködését köszönjük!

UNIQA Biztosító Zrt.